Tuesday, December 7, 2010

commOn lahhh Observe dlu diri ko before ckap org

perkara mcm nilah yg aku mau elakkan,,tpi apalah daya sbagai manusia biasa n hamba Allah yg lemah, tidak terlepas utk melakukan dosa,
Fed up!! cukuplah,i know hidup manusia ni mcm roda,,kdg2 ada di atas,di bawah kmi sedar lah jga kmu tu sudah sng,tpi at least kmi x lupa budi baik org ahh,,SEDAR lah, syurga dn neraka,,klau ko aggp aku ni perosak> fikir,,,
 a) sepa yg brni klua mlm p clubbg> aku @ dia
b) klau betul dia baik,knpa dia sggup menipu utk kepntgan diri?
c) pndai berlakon ahhh,,baik dpan aku...!! p MAMPOS ahhhh!!
d ) bru ada laptop dh cm sial,,,aku dh ada awal dri kau,,seetahun awal lgi,,,x temberang? x menayang  yg kau?
 
 Aku x tau lah,knpa dgan kau ni,jgn kau risau lah next year pn aku Masuk jua Ipta.sma2 kita bwa segulung ijazah ahh,x guna lgi kau mau tnjuk belang ko sna,,BE MATURED !!
kalau nak di ikutkan memg dri LAST YEAR AKU SMBUNG UITM!! tpi sebab aku fikir kluarga aku yg byk hbis duit utk adik2 ,,aku positive thinking,,aku tabahkan hati masuk Form 6,sbab aku tau ada hikmah disebalik kejadiaan,,tgok 1 point lgi utk menyamakan nasib kita,,x guna kau mau tnjuk pndai!!
Kau tau jga kan dosa bh mengeluh,tpi apa bleh buat,aku x sggup lgi...sbab aku fkir mcm kau mau mjatuhkan imej aku....aku seda aku ni lemah,tpi kau kna igt,,! selagi aku masih bernyawa,selagi itu ilmu tdak akan putus,,
Jangan lah kau mcm sial sna..aku kluar malam pn tgok wyg..itu SAHAJA,,yg DIA?? p clubbg..then kau mau tuduh akulah PEROSAK>>> KITAI LAH KAU!! fikirlah...
x guna kau pnda serong org lain sdg kn diri sndiri bermasalah,,common lah kau dh besar,,ajal x tau bila..berbuat baik lah,agar amalan diterima,azab kubur dilepaskan..
aku doakan yg terbaik utk kmu ,jgan risau,,

No comments:

Post a Comment