Monday, December 20, 2010

common man...

fikir punya fkir..knpa dia tggalkn aku?kna dia elakkn dri dri MESSAGE,CHAT mahupn comment2 lain,,,skali selidik pya selidik,,,rupa2nya,dah ada org lain pula..hahhaa..aku x kesah wei,,tpi aku sakit hati lah,,knpa ko x bgitau aku awal2 ko dh ada couple,,x susahkn?ko suruh aku tggu lpas aku hbis exam stpm,,cntact kau..tpi apa yg aku dpt>painfull man!! ko sedar x?? aku tggu mcm tu..at last aku yg sakit hati,,bodoh lah...senang2 aku prcaya kau,ko lah yg slalu bgi aku smgt...fiuuu,,,first2.memg lah syokk,,,tpi lma2...sakit hati aku blik,,mcm nak kerat2 ja  jantung ni....knpalah,,aku hairan,,,susah kh mau bgitau : Sorry Khai,sya sudah brpunya:
CLICK!! dri situ,,aku akan okay...x jdi masalah,,as long aku tau kau dh brpunya,n best reason knpa ko x lyan aku cm dlu,,aku ni jnis STraight!! wlaupn susah mau ksi lupa,,tpi aku okay lah,,bukn bnda cmtu x bleh dilupkan..btul x??ni tmbh buat org sakit hati,,esshh2..aku faham lah,,aku x cukup Handsome...muka pun ciput2 ja org ckp..ko tu full package! rupa ada,suara ada,semualah,,mau dibndgkn dgan aku..who am i??
xda sesiapa pn,sia2 lah aku bgi harapn kat ko,,esshh,,,tmbh aku pening mcm ni..aku rasa ni mungkin penunjuk Tuhan Yang Maha Esa,supaya hambanya berubah dn jgn alpa disebabkn cinta,,Subahanallah~knpa lah aku ni btul2 lemah smgt..asyk dilukakan ja..memg x bleh ditrima ooh cm ni,,apalah salah aku sama kau?
knpa kau bgi harapan yg kosng buat aku ahh?lama bh aku tggu kau..slpas yg pertama tu ksih rosak jiwa aku,,kau kh next?ko tau kh aku tahan ja slama ni,,sbb aku malu mau bgitau yg aku CINTA pdmu..sbab aku sedar..aku ni x hndsome mcm org lain..sepalah mau kn?tpi at least aku tau bh yg ko mau ksi tggal aku,,pndk kata , mau reject aku,,silly,,aku ni sudah biasa bh kna reject2 ni,,jdi xdahal lah bh bgi aku,,,tpi yg buat aku x puas hati ni,,cara kau elakkn diri dri aku bh...apa lah bh silap aku smpai susah kau mau bgitau??why??why??
sudah sekian lama aku tggu kau,,,harpan aku hancur...esshh,,sakit kpala oohh mcm ni??knpa susah btul aku mau jmpa cnta ni di usia2 muda..knpa!!cba bgitau dlu aku?aku x layak kh>

" Ya Allah,engkau kuatkn lah keimanan ku,berikan aku sedikit ruang untuk bertaqwa dgan mu Ya Allah,elakkan aku drpa menerima perkara yg tidak bermanfaat,drpd hati yg tidak khusyuk,doa yg tidak didengari dan nafsu yg tidak puas,ketemukan aku dengan jodoh sebaik2 siti khadijah Ra..Ya Allah,engkau elakkan aku dri terjebak dgan cinta songsang,kerana itu akan membinasakan keimananku Ya Allah,aku memohon kpdaMu,sbgai hambaMu yg lemah,lalai dan sentiasa melakukan dosa,Ya Rabbaalamin,bukankan pintu hatiku Ya Allah..,Amin al amin "

No comments:

Post a Comment